Протягом цього тижня на "гарячу лінію" голови Кіровоградської ОДА Марії Чорної надійшло 1036 звернень звернень від жителів області. Більшість дзвінків стосувалися комунального господарства та консультування або отримання інформації, а також соціального забезпечення та сфери охорони здоров’я. 13 звернень надійшло від жителів Кропивницького району щодо надання роз’яснень стосовно підвищення тарифу на проїзд в маршрутних таксі, також громадяни скаржилися на недотримання графіків руху, відсутність рейсів маршрутного таксі №283 Кропивницький-Созонівка. Крім цього, 30 звернень стосувалися відсутності водопостачання, поривів водомереж, витоку каналізаційних стоків, низького тиску, подачі неякісної води (з болотним запахом та піною під час кип'ятіння). Низка звернень стосувалася питань праці і заробітної плати, екології та природних ресурсів, а також аграрної та житлової політики.