• Головне меню
    • Головна
    • Про центр
      • Керівництво
      • Контактна інформація
      • Вакансії
      • Нормативно-правова база
      • Публічні закупівлі
      • Структура центру
      • Відправити звернення
      • Замовити дзвінок
      • Особистий кабінет заявника
      • чат бот
    • Довідкова інформація
      • Телефонні “гарячі лінії” з питань Covid-19
      • Регіональні контактні центри
      • Телефонні “гарячі лінії” центральних органів виконавчої влади
      • Корисна інформація
      • Громадянам з питань переміщення з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО
      • Консультаційна та інформаційна база
    • Новини
    • Кабінет заявника
  • Матеріали
    • Новини
      • На "гарячу лінію" Марії Чорної за тиждень надійшло 307 звернень жителів Кіровоградщини
      • Марія Чорна особисто відповідала на дзвінки на "гарячу лінію" голови ОДА
      • Марія Чорна презентувала "Персональний кабінет заявника" для цілодобового онлайн-прийому звернень громадян
      • На "гарячу лінію" Марії Чорної за останній тиждень надійшло 510 звернень
      • За тиждень на "гарячу лінію" Марії Чорної звернулося 612 громадян
      • Заступник голови Кіровоградської ОДА Сергій Поліщук приймав дзвінки на "гарячій лінії"
      • На "гарячу лінію" Марії Чорної за тиждень надійшло більше 400 звернень жителів Кіровоградщини
      • На "гарячу лінію" Марії Чорної за тиждень надійшло 344 звернення жителів Кіровоградщини
      • На "гарячу лінію" Марії Чорної за тиждень надійшло 1611 звернень жителів Кіровоградщини
      • Протягом тижня понад 1000 жителів Кіровоградщини звернулись на "гарячу лінію" Марії Чорної
      • Протягом минулого тижня понад 800 жителів Кіровоградщини звернулись на "гарячу лінію" Марії Чорної
      • "Гаряча лінія" із заступником начальника Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції у Кіровоградській області Андрієм Грималюком
      • Функціонування контактних центрів органів державної влади – вимога часу
      • За тиждень на "гарячу лінію" Марії Чорної звернулося 346 громадян
      • За тиждень на "гарячу лінію" Марії Чорної звернулося 270 жителів Кіровоградщини
      • Заступник голови Кіровоградської ОДА Сергій Поліщук приймав дзвінки на "гарячій лінії" від жителів Кіровоградщини
      • За тиждень на "гарячу лінію" Марії Чорної звернулося пів тисячі жителів Кіровоградщини
      • Вакцина "Moderna" схвалена ВОЗом та доступна на Кіровоградщині
      • За тиждень на "гарячу лінію" Марії Чорної звернулося 506 жителів Кіровоградщини
      • За тиждень на «гарячу лінію» голови ОДА Марії Чорної звернулося 408 жителів Кіровоградщини
      • Кіровоградщина отримала 3500 доз вакцини AstraZeneca для ревакцинації
      • Від завтра на Кіровоградщині щоденно працюватимуть центри масової вакцинації населення
      • Марія Чорна анонсувала створення "Гарячої лінії" з питань відкриття ринку землі
      • Марія Чорна особисто відповідала на дзвінки на "гарячу лінію" голови ОДА
      • Держава гарантує, що всі, хто отримав першу дозу вакцини проти COVID-19, отримають другу
      • «Велике будівництво»: дорожники вкладають вирівнюючий шар асфальтобетону на дорозі «Первомайськ –Новоукраїнка»
      • Цими вихідними на Кіровоградщині працюватимуть 6 центрів масової вакцинації проти COVID-19
      • Кіровоградщина додатково отримала вакцини CoronaVac та Pfizer - Рибальченко
      • Майже 22 мільйони гривень отримає Кіровоградщина на медичну галузь
      • Перший заступник голови ОДА Валерій Жалдак відповів на телефонні звернення жителів Кіровоградської області
      • Служба зайнятості на зв'язку: відбулася телефонна "гаряча лінія"
      • На "гарячій лінії" ОДА - гаряча тема: індексація пенсій
      • Ремонти доріг і мостів вкрай необхідні, тому прошу водіїв проявити терпіння – Жалдак
      • На Кіровоградщині пеpевіpять внутрішньообласні перевезення
      • Олег Рибальченко роз’яснив жителям Кіровоградщини принципи імунізації від коронавірусу
      • На "гарячій лінії" голови Кіровоградської ОДА чергував очільник Держпродспоживслужби Кіровоградщини
      • В обласному контактному центрі учні 1-4 класів школи №14 навчались базовим навикам спілкування по телефону
      • Оператори "гарячої лінії" можуть всіх бажаючих проконсультувати щодо нової соціальної виплати на дітей в багатодітних сім’ях